مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 16:452023-08-28اجتماعي

میزبانی مسجد مقدس جمکران از 10 هزار زائر اربعین


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، ابراهیم صدوقی با اشاره به فعالیت موکب اربعین مسجد مقدس جمکران در شبستان امام حسن عسکری(ع) این مکان مقدس از ششم ماه صفر، اظهار کرد: این موکب پذیرای زائران ایرانی و غیرایرانی است که از استان های شرقی و کشورهای پاکستان، هند و افغانستان قصد تشرف به پیاده روی اربعین در کربلای معلی را دارند.

وی گفت: با تاکید تولیت مسجد مقدس جمکران مبنی بر تکریم زائرین اربعین به ویژه زائرین غیر ایرانی، مسئولان این مکان مقدس تمام توان و امکانات  موجود را در ارتباط با تسهیل بهره مندی زائرین به کار گرفته اند.

  اسکان زائران غیرایرانی در مسجد مقدس جمکران وی ادامه داد: در پنج روز نخست فعالیت این موکب،  10 هزار و 231 زائر اربعین حسینی پذیرش شدند که 8 هزار و956 زائر ایرانی و یک هزار و 274  زائر غیر ایرانی بودند و از خدمات مختلف موکب از جمله اسکان، پذیرایی در سه نوبت صبحانه، ناهار و شام در حد توان مسجد مقدس جمکران استفاده کردند.

  رییس ستاد مردمی اربعین مسجد مقدس جمکران افزود: با عنایت به بازه زمانی 25 روزه فعالیت این موکب در شهر قم در زمان رفت و برگشت زائرین به کربلای معلی، قطعاً پذیرایی شایسته از خیل عظیم زائران حسینی بدون حمایت و همیاری دستگاه های ذیربط امکان پذیر نیست و امیدواریم دستگاه هایی که متولی امور زائرین در استان قم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزبانی مسجد مقدس جمکران از 10 هزار زائر اربعین

میزبانی مسجد مقدس جمکران از 10 هزار زائر اربعین