مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 10:562023-08-27بين الملل

استاندار تهران: 760 موکب به زائران اربعین خدمات رسانی می کنند


علیرضا فخاری استاندار تهران در گفت وگو با خبرنگار فارس در تهران با اشاره به اقدامات ستاد اربعین استان تهران در عراق، اظهار کرد: استان تهران برای تامین نیازمندی های زائران در این سفر روحانی از 27 مرداد تا 17 شهریور خدمات رسانی می کند و برای این منظور ستاد پشتیبانی در نجف اشرف مستقر شده که روزانه حدود 70 هزار پرس غذا طبخ و توزیع می شود.

وی با بیان اینکه محل استراحت زائران در نجف اشرف در پارکینگ 4 طبقه روبروی وادی السلام دایر شده است، گفت: همه فرمانداری ها و شهرداری های استان تهران و همچنین خیران و نیکوکاران و تعدادی از شرکت های تولیدی و کارخانجات در خدمات مربوط به موکب ها مشارکت کرده اند.

استاندار تهران تصریح کرد: بیش از 760 موکب پذیرایی و خدمات رسانی استان تهران در عراق مستقر شده که تعدادی در کاظمین، کوفه و سهله خدمات رسانی می کند و عمده موکب ها در مسیر نجف به کربلا و شهر کربلا دایر شده است.

  عکس موکب استانداری تهران در نجف   فخاری ادامه داد: در رابطه با تامین امنیت زوار، هماهنگی های لازم با مسؤولان استان نجف انجام شده و هم افزایی و همگرایی ظرفیت های بین استانداری تهران، شهرداری تهران و استانداری نجف مشهود است.

وی با اشاره به امکانات و خدمات رفت و روب و بهداشت محیط توسط شهرداری تهران، بیان کرد: همه امکانات فراهم است تا امسال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار تهران: 760 موکب به زائران اربعین خدمات رسانی می کنند

استاندار تهران: 760 موکب به زائران اربعین خدمات رسانی می کنند