مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 شهریور 1402 ساعت 10:002023-09-01اقتصادي

اختصاص ماشین آلات و قیر رایگان به شهرداری های آذربایجان شرقی


مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی با بیان اینکه اعتبارات شهرداری های استان نسبت به سال گذشته افزایش یافته است، گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کوزه کنان، مرتضی موحدنیا مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی در آیین افتتاح چندین پروژه عمرانی شهرداری کوزه کنان با تاکید بر حمایت دولت از شهرداری ها، اظهار کرد: هدف دولت جلب رضایت مردمی و رفاه جامعه است از این رو برای رضایت مردمی با اقداماتی از قبیل افزایش اعتبارات پروژه های اجرایی و قیر رایگان و غیره سعی بر این کسب این مهم دارد.

وی افزود: روند تحقق بودجه شهرداری های استان آذربایجان شرقی در ماه های اخیر در شرایط مطلوبی بود از این رو بودجه شهرداری شهرستان شبستر در سال گذشته 88 میلیارد تومان بود که این رقم در 5 ماهه سال جاری  40 میلیارد تومان شده است.

وی ادامه داد: آمار کوزه کنان در تخصیص اعتبارات نیز روند رو به رشد داشته است به طوریکه این اعتبار در سال 1401 بالغ بر 6 میلیارد تومان بود و در حال حاضر نیز 3 میلیارد تومان برآورد شده است.

  مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: البته علاوه بر این اعتبارات به تمام شهرداری های استان ماشین آلات و قیر رایگان تعلق می گیرد که همه ساله این میزان با رشد روبرو بوده و سهم استا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص ماشین آلات و قیر رایگان به شهرداری های آذربایجان شرقی

اختصاص ماشین آلات و قیر رایگان به شهرداری های آذربایجان شرقی