مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 17:452023-09-18سياسي

توزیع 3000 بسته لوازم التحریر بین دانش اموزان بی بضاعت یزدی


چهارمین مرحله برنامه «همکلاسی مهربان» با توزیع سه هزار بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان بی بضاعت و کم برخودار در استان یزد برگزار شد.

- ایسنا/یزد چهارمین مرحله برنامه همکلاسی مهربان با توزیع سه هزار بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان بی بضاعت و کم برخودار در استان یزد برگزار شد.

سردار حسین زارع کمالی فرمانده سپاه الغدیر یزد در این مراسم که عصر امروز دوشنبه 27 شهریورماه در محل حسینیه ثارالله یزد برگزار شد، ضمن تبریک بازگشایی مدارس و هفته دفاع مقدس، یکی از رسالت های امروز بسیج را جهاد خدمت رسانی خواند و از جلوه های آن را کمک به تامین لوازم التحریر دانش آموزان محروم جامعه ذکر کرد.

وی با قدردانی از همت بسیج دانش اموزی استان در این خصوص، گفت: امروز شاهد تهیه سه هزار بسته لوازم التحریر هستیم که تا پایان هفته جاری به دست دانش آموزان نیازمند خواهد رسید و تا پایان هغته دفاع مقدس نیز 2500 بسته دیگر در همین راستا توزیع خواهد شد.

زارع کمالی از دیگر برنامه‎ های هفته دفاع مقدس در ارتباط با شروع سال تحصیلی را دیدار معاون هماهنگ کننده کل سپاه با تعدادی از مدیران و معلمان فرهیخته، نشست با جوانان گام دوم انقلاب اسلامی، حضور کلیه یگان شهید سلیمانی در زنگ ایثار و مقاومت مدارس همزمان با آغاز سال تحصیلی و حضور جمعی از مسئولان سیاسی استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 3000 بسته لوازم التحریر بین دانش اموزان بی بضاعت یزدی

توزیع 3000 بسته لوازم التحریر بین دانش اموزان بی بضاعت یزدی