مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 08:502023-09-04اقتصادي

قطعاتی زمین در محله منظریه آماده واگذاری به شهرداری شد


معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: زمین هایی که طبق تفاهم نامه مابین این اداره کل و شهرداری به منظور آماده سازی چهار محله در منظریه باید به شهرداری واگذار شود در حال آماده سازی و تفکیک است و به زودی تحویل داده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، بر اساس مصوبه سفر رییس جمهور به چهارمحال و بختیاری، اواخر تیرماه امسال با انعقاد تفاهم نامه ای محله منظریه به منظور تکمیل زیرساخت ها و آماده سازی سایت تحویل شهرداری شهرکرد شد.

به موجب این تفاهم نامه در قبال تحویل این محله به شهرداری، راه و شهرسازی معادل200 میلیارد تومان زمین در این منطقه باید به شهرداری شهرکرد تحویل دهد.

اما محمدحسین واحدیان شهردار شهرکرد در مصاحبه ای اعلام کرده است که  تا کنون هیچ مبلغ یا املاکی جهت آغاز عملیات عمرانی در منظریه توسط راه و شهرسازی به شهرداری تحویل نشده است.

خبرنگار این رسانه این مضوع را از مسئولان راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری پیگیری کرده است.

درحال تفکیک و قطعه بندی زمین ها هستیم کامران رهی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: تفاهم نامه اجرایی آماده سازی چهار محله در منظریه بین شهرداری و اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری منعقد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطعاتی زمین در محله منظریه آماده واگذاری به شهرداری شد

قطعاتی زمین در محله منظریه آماده واگذاری به شهرداری شد