مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1402 ساعت 10:252023-09-03اقتصادي

نیروگاه خورشیدی خانگی در ماه چقدر درآمد دارد؟


مدیرعامل شرکت توزیع برق استان بوشهر می گوید: درآمد خانوار از تولید این نیروگاه از طریق کنتورهای هوشمندی که میزان تولید ساعتی آن را اندازه گیری و ثبت می کند محاسبه و پرداخت می شود و در حال حاضر نیروگاه هایی که در سالیان قبل احداث شده است بین 4 تا 5 میلیون .

- خبرگزاری فارس- بوشهر، سارا طاهری: در یک روز داغ تابستانی همراه تیم خبرنگاری شدم تا به برخی پروژه های هفته دولت سری بزنیم، آفتاب اما ساعت به ساعت بر شدت خود می افزود و گرمای طاقت فرسا و شرجی بالا لحظه ای اجازه نمی داد پیشانی ها خشک باشد، در تمام مسیر آفتاب سوزان، قدرت خود را به رخ می کشید؛ پروژه های زیادی در دستور کار قرار داشت و همه آن ها نشان از ظرفیت بالای استانمان داشت.

وقتی سررشته همه شان را می گرفتی باز به همان آفتاب سوزان می رسیدی، باید به وجودش افتخار می کردی و زاویه تابشش را تحسین! تابش خورشید منشأ اغلب انرژی هایی است که در سطح زمین در اختیار ما قرار دارد.

  محور گزارشم را روی پنل های خورشیدی گذاشتم که سال هاست خبر فواید آن به گوش همگان رسیده اما به دلیل هزینه راه اندازی اولیه شاید کمتر کسی به استفاده از این ظرفیت فکر کند.

   قرارداد 65 نیروگاه خورشیدی خانگی اجرایی شد خبر خوب اینکه در هفته دولت امسال قرارداد 65 نیروگاه خورشیدی خانگی با همکاری بسیج سازندگی در 10 روستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروگاه خورشیدی خانگی در ماه چقدر درآمد دارد؟

نیروگاه خورشیدی خانگی در ماه چقدر درآمد دارد؟