مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 19:052023-08-31سياسي

وزیر اقتصاد: رهای از اقتصاد نفتی از برکات تحریم بود


وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه تلاش کردیم که سهم درآمد مالیاتی را جایگزین درآمدهای نفتی کنیم گفت: یکی از برکات تحریم ها این بود که اقتصاد را از وابستگی به نفت فاصله داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، سیداحسان خاندوزی عصر امروز در نشست با فعالان بخش خصوصی و دولتی استان همدان با بیان اینکه قدردان رهبر معظم انقلاب هستیم که دست تفقد بر سر دولت و اعضای آن نهادند اظهار کرد: فعالان اقتصادی همدان درد دلهای خود را مطرح کردند وی با اشاره به اینکه ما در آستانه سده و قرن جدید اقتصاد باید به فکر تغییر مسیرها باشیم افزود:  رییس جمهور تلاش می کند که عیوب ساختاری اقتصاد ایرانی که چندین دهه گریبان کشور را گرفته بود، برطرف کنند.

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: در اقتصاد نفتی دستگاه ها عادت کرده بودند توجهی به تولیدکننده نداشته باشند و یک حس بی نیازی به تولید و صادرات در کشور رسوخ یافته بود.

وی با تاکید بر اینکه درآمد دولت نفتی بود و ارز آن تامین می شد و به تولیدکنندگان به عنوان یک نیاز اصلی توجه نمی شد اضافه کرد: یکی از برکات تحریم ها این بود که اقتصاد را از وابستگی به نفت فاصله داد.

خاندوزی در ادامه یادآور شد: تلاش کردیم که سهم درآمد مالیاتی را جایگزین درآمدهای نفتی کنیم به نحوی که بودجه دولت وابسته درآمدهای مالیاتی است هرچ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر اقتصاد: رهای از اقتصاد نفتی از برکات تحریم بود

وزیر اقتصاد: رهای از اقتصاد نفتی از برکات تحریم بود