مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 11:402023-08-28سياسي

35 دستگاه یخچال به مددجویان کمیته امداد زنجان اهدا شد


مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: توزیع مرحله دوم 35 دستگاه یخچال بین مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان درقالب طرح شهیدرجایی با هم افزایی بسیج کارمندی انجام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان،روح اله صالحی، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در جریان اهدای یخچال به جامعه هدف کمیته امداد در جمع خبرنگاران اظهارداشت: توزیع  مرحله دوم 35 دستگاه یخچال  بین مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان به مناسبت گرامیداشت شهدای دولت و 106 شهید کارمندی استان درقالب طرح شهیدرجایی با هم افزایی بسیج کارمندی انجام شد.

     مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه پیش از این نیز همکاری های مشترک بسیاری با پشتیبانی سپاه انجام شده است، اضافه کرد:  با پشتیبانی این نهاد انقلابی حتی به برخی از گروه هایی که نیازمند هستند ولی تحت حمایت هیچ نهاد حمایتی نیستند هم کمک شده است.

   وی با اشاره به همکاری اثربخش دو نهاد انقلابی در سایر بخش ها از جمله توانمندسازی و ایجاد اشتغال برای مددجویان تحت حمایت و حامی یابی برای فرزندان ایتام و محسنین در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین، ادامه داد: بهره گیری از ظرفیت های مشترک در حوزه خدمت رسانی به جامعه هدف موجب ارتقاء کارکردهای دو نهاد انقلابی در حوزه محرومیت زدایی شده و تلاش می کنیم با تقو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

35 دستگاه یخچال به مددجویان کمیته امداد زنجان اهدا شد

35 دستگاه یخچال به مددجویان کمیته امداد زنجان اهدا شد