مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 شهریور 1402 ساعت 14:452023-09-21سياسي

توجه به استانداردسازی برای جلوگیری از هدر رفت آب ضروری است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ملارد، علیرضا فخاری استاندار تهران در جلسه شورای اداری شهرستان ملارد که امروز در فرهنگسرای بعثت صفادشت برگزار شد، اظهار کرد: نیازهای مطرح شده در حوزه زیرساخت ها و خدمت شهری گسترده است و برای رفع این مشکلات در شهرستان ملارد باید تلاش دوچندان داشت و چگونگی تقسیم بندی و تعیین وضعیت ادارات حایز اهمیت است.

  وی با بیان آنکه مشکلات قابل حل است، گفت: در رفع این مشکلات بعضا خودمان پیچیدگی هایی ایجاد می کنیم که با توجه به دسترسی های محدود مردم باید توجه بیشتر به آن ها داشت و در جهت پویایی و رشد تلاش کنیم.

استاندار تهران افزود: ادارات زیرمجموعه های خود را کنترل کنند و مماشات ممنوع است و گاهی اوقات در اداره ای حق العمل خارج از عرف گرفته می شود و مسؤول این کار مدیری است که نظارت ندارد و باید در امر دقت در عملکردها بازنگری کرد.

فخاری با بیان اینکه در کنار کمبودها، ثروت ها و نیروهای با استعداد و تفکر و اندیشه هم وجود دارد، افزود: باید دارایی ها و خوبی ها را دید و از آن ها استفاده کرد و شهرستان ملارد باید آینده پژوهی داشته و برای 25 سال بعد، کنترل جمعیت، جذب سرمایه و زیرساخت ها، نظام برنامه داشته باشد.

  وی ادامه داد: وقتی در بحث طرح فاضلاب صحبت می شود، میزان منابع و محل مصرف باید بررسی شود و نباید معطل دولت بود و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به استانداردسازی برای جلوگیری از هدر رفت آب ضروری است

توجه به استانداردسازی برای جلوگیری از هدر رفت آب ضروری است