مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 09:552023-09-18ورزشي

فروردین: هیچ نقطه تاریکی در کارنامه مدیریتی کیومرث هاشمی وجود ندارد


رییس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت: معتقدم با توجه به سوابق درخشان، صداقت، روحیه جهادی و روحیه عدالت محوری که گزینه پیشنهادی وزارت ورزش دارد، - رییس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت: معتقدم با توجه به سوابق درخشان، صداقت، روحیه جهادی و روحیه عدالت محوری که گزینه پیشنهادی وزارت ورزش دارد، او می تواند خلاءها را برطرف کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد مهدی فروردین در جلسه علنی امروز دوشنبه و در جریان بررسی برنامه و صلاحیت کیومرث هاشمی در موافقت با وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان گفت: در آستانه بازی های آسیایی هستیم و اصلا زیبنده کشور نیست که بخواهد وزیر ورزش نداشته باشد یا اینکه با سرپرست اداره شود.

وی با بیان اینکه متاسفانه در دولت های گذشته بی توجهی به ورزش باعث شده خسارت های زیادی را متحمل شویم اظهار کرد: امروز که رییس جمهوری فردی از جنس ورزش را برای وزارت ورزش انتخاب کرده باید تشکر کنیم و از این اتفاق خوشحال باشیم.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه اصلاً حال ورزش خوب نیست، ادامه داد: امروز ورزش که می تواند با اقتداری که دارد یک کشور را به دنیا معرفی کند، به دلیل بی تدبیری و سوء مدیریت به پاشنه آشیل کشور تبدیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروردین: هیچ نقطه تاریکی در کارنامه مدیریتی کیومرث هاشمی وجود ندارد

فروردین: هیچ نقطه تاریکی در کارنامه مدیریتی کیومرث هاشمی وجود ندارد