مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 08:502023-08-23اقتصادي

افتتاح و کلنگ زنی 70 پروژه همزمان با هفته دولت در نیشابور


فرماندار نیشابور از افتتاح و کلنگ زنی 70 پروژه همزمان با هفته دولت در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ابوطالب جوان شامگاه سه شنبه در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: در هفته دولت 70 پروژه با اعتبار 1,060 میلیارد تومان در نیشابور افتتاح و کلنگ زنی می شود که از این تعداد 65 پروژه افتتاحیه و 5 پروژه کلنگ زنی است.

فرماندار نیشابور با بیان اینکه برای 5 پروژه کلنگ زنی 717 میلیارد تومان اعتبار برآورد شده است، افزود: اعتبار 65 پروژه افتتاحیه 343 میلیارد تومان است.

وی بیان کرد: خوشبختانه با پیگیری های صورت گرفته در حوزه قیر تهاتری توانسته ایم 3 هزار و 200 تن با اعتبار بالغ بر 20 میلیارد تومان برای 45 روستا جذب کنیم.

جوان ابراز کرد: ما تنها 30 درصد مصرف مرغ شهرستان را می توانیم تأمین کنیم و 70 درصد تأمین مرغ شهرستان باید از طریق شهرستان های اطراف تأمین شود و تاکنون اقداماتی در جهت تنظیم قیمت مرغ در بازار داشته ایم که وضعیت مطلوبی نیز داریم.

فرماندار نیشابور با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه اشتغال خاطرنشان کرد: حدود 3 هزار و 940 نفر تعهد اشتغال شهرستان نیشابور در استان است که حدود 50 درصد از این تعهد تا به امروز تحقق پیدا کرده است و اکنون در جدول رتبه بندی در ردیف دوم استان قرار داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح و کلنگ زنی 70 پروژه همزمان با هفته دولت در نیشابور

افتتاح و کلنگ زنی 70 پروژه همزمان با هفته دولت در نیشابور