مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 09:302023-08-31اجتماعي

جذب 1500 معلم برای سال تحصیلی جدید در کرمان


مدیر کل آموزش و پرورش کرمان از جذب 1500 معلم برای سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: 40 هزار دانش آموز کرمانی در «راهیان مقاومت» شرکت کردند.

- کرمان- مدیر کل آموزش و پرورش کرمان از جذب 1500 معلم برای سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: 40 هزار دانش آموز کرمانی در راهیان مقاومت شرکت کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، رضا رضایی گفت: کلاس های کانکسی و کپری در استان کرمان نداریم، اما ممکن است در مدرسه ای یک یا دو کانکس باشد.

وی عنوان کرد: سال گذشته برای تجهیزات هنرستان های استان کرمان 144 میلیارد تومان اعتبار دریافت کردیم که 22 میلیارد تومان از محل اعتبارات استانداری برای خرید از دانش بنیان ها بوده است.

رضایی اضافه کرد: برای سال جدید تحصیلی یک هزار و 500 معلم جذب کرده ایم که امیدواریم مهرماه امسال با جذب این نیروها کمبود نیرو نداشته باشیم و اگر کمبودی هم باشد نیروها را از طریق حق التدریس ها جذب می کنیم مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان افزود: 12 ملک در طرح مولدسازی به ویژه در روستاها که به علت مهاجرت ها نیازی به این ملک ها نیست توسط شورای آموزش و پرورش شهرستان ها برای مولدسازی آنها موافقت شده و در شورای آموزش و پرورش استان هم تأیید شده و از طریق مولدسازی به فروش می رسد و در همان مناطق برای آموزش و پرورش هزینه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب 1500 معلم برای سال تحصیلی جدید در کرمان

جذب 1500 معلم برای سال تحصیلی جدید در کرمان