مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 11:202023-09-19سياسي

دستگاه های اجرایی پای کار اهداف سپاه و بسیج باشند


معاون امور عمرانی استانداری زنجان گفت: با توجه به گستردگی فعالیت های باید همه دستگاه های اجرایی استان پای کار بسیج باشند تا این سازمان به اهداف خود که زودون محرومیت از چهره مناطق مختلف است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، سید محمد شعاعی، معاون امور عمرانی استاندار زنجان در جلسه کارگروه بسیج سازندگی استان با اشاره به اقدامات انجام شده توسط بسیج سازندگی اظهار داشت: با توجه به گستردگی فعالیت هایی که در سطح استان انجام می شود باید همه دستگاه های اجرایی پای کار اهداف بسیج هم باشند تا این سازمان به اهداف خود که زودون محرومیت از چهره مناطق مختلف است برسد.

معاون امور عمرانی استاندار زنجان تاکید کرد: همه دستگاه های اجرایی در انجام ماموریت های قانونی خود یک سری وظایفی دارند، منتهی باید در کنار سپاه و بسیج هم باشند تا به اهدافشان برسند.

وی با بیان اینکه در بحث تامین مسکن محرومین رایزنی های با قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) انجام شده که اقدامات خوبی در حال انجام است، افزود: در این رابطه یک ردیف اعتباری برای تامین مسکن محرومان توسط قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) باز شده است.

شعاعی با اشاره به منطقه محروم کوی فاطمیه زنجان گفت: در این رابطه در بحث تغییر کاربری زمین مشکلی وجود ندارد و شهرداری پای کار است و به محض واگذاری زمین وارد مرحله ساخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های اجرایی پای کار اهداف سپاه و بسیج باشند

دستگاه های اجرایی پای کار اهداف سپاه و بسیج باشند