مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 10:452023-08-30اقتصادي

هوشمندسازی آبیاری بر اساس نیاز گیاه در اردستان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردستان، محمد امینی مدیر جهاد کشاورزی اردستان در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در شش ماهه اخیر سال جاری مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان اردستان تعداد 12 مورد جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز انجام داده که 2 مورد آن منجر به صدور حکم تخریب شده است.

وی با اشاره به بازدید و برآورد خسارت سیل نهوج افزود: حدود 26 مورد بازدید از قنوات دهستان ها انجام شده همچنین در راستای لایروبی و مرمت قنوات با همکاری قرارگاه محرومیت زدایی سپاه شهرستان، نظارت و پیگیری های لازم صورت گرفته است.

امینی خاطرنشان کرد: قنات خسرو شاه شهرستان اردستان با اعتباری بالغ بر 40 میلیون تومان از محل اعتبارات قرارگاه محرومیت زدایی مرمت و لایروبی شد همچنین تعداد 15 مورد کلاس آموزشی و بازدید از باغات بهره برداران صورت گرفت.

مدیر جهاد کشاورزی اردستان با اشاره به جذب بودجه سفر ریاست جمهوری و انعقاد قرارداد برای قنوات سیل زده، تصریح کرد: احداث کانال دشت اردستان با اعتباری بالغ بر 780 میلیون تومان همچنین تعمیر و بازسازی استخر روستاهای کچورستاق، آردران و غیره با اعتباری بالغ بر 560 میلیون تومان انجام شد.

وی یادآور شد: سیستم نوین آبیاری تجمیعی کم فشار همراه با تیپ گروه کشاورزی اسلام آباد چهارمیل به میزان حدود 114 هکتار توسط پیمانکار در حال اجرا است همچنین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوشمندسازی آبیاری بر اساس نیاز گیاه در اردستان

هوشمندسازی آبیاری بر اساس نیاز گیاه در اردستان