مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 10:052023-09-13اجتماعي

افزایش سرانه اردوگاهی دانش آموزی در زنجان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حسین میرزایی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان امروز در جمع مدیران مدارس شهرستان طارم از آمادگی کامل مدارس در آستانه بازگشایی مدارس خبر داد و اظهار کرد: توفیقات بدست آمده در شاخص های آموزشی و پرورشی حاصل تلاش همه معلمان و همکاران در مجموعه دستگاه تعلیم و تربیت است.

 معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه در سال گذشته در حوزه فضاهای آموزشی، پرورشی و ورزشی با پیگیری های صورت گرفته سرانه اردوگاهی دانش آموزی از 28 سانتی متر به یک متر افزایش یافته است، تصریح کرد: جذب و تخصیص بیش از 200 میلیارد ریال در طرح شهید سلیمانی و ایجاد فضاهای جدید ورزشی، خدمات فوق را در ایجاد بستری موثر برای تنوع بخشی در موقعیت های یادگیری و تربیتی را بسیار مهم بیان کرد.

وی با بیان اینکه در آموزش و پرورش رفع و انسداد مبادی بی سوادی از همان دوره ابتدایی باید انجام شود، گفت: شناسایی و تحت پوشش قراردادن دانش آموزان لازم التعلیم را مهم و بر ثبت نام به موقع آنان تاکید کرد.

میرزایی به کسب مقام نخست کشوری در پوشش تحصیلی99.

33 درصدی در مقطع ابتدایی اشاره کرد و افزود: موضوع مربوط به توانمند سازی نیروی انسانی و توجه جدی به نیازهای نسل جدید و برنامه ریزی بر اساس نیاز سنجی و رعایت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش سرانه اردوگاهی دانش آموزی در زنجان

افزایش سرانه اردوگاهی دانش آموزی در زنجان