مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 13:302023-08-30اقتصادي

توسعه زیرساخت های ارتباطی یک ضرورت انکارناپذیر است


توسعه زیرساخت های ارتباطی به عنوان زیربنای تدبیر و مدیریت رویدادها و برنامه ها و اقدامات اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی، در همه کشورها از جمله ایران، - ایسنا/مرکزی استاندار مرکزی گفت: توسعه زیرساخت های ارتباطی به عنوان زیربنای تدبیر و مدیریت رویدادها و برنامه ها و اقدامات اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی، در همه کشورها از جمله ایران، یک ضرورت انکارناپذیر و به شدت مورد نیاز است.

فرزاد مخلص الائمه هشتم شهریورماه در آیین بهره برداری از مرحله اول نهضت جهادی توسعه فیبر نوری شرکت مخابرات ایران و طرح های مخابراتی استان مرکزی اظهار کرد: به تغییرات منظم یا نسبتا منظم در بستر زمان، روند گفته می شود و روندها بخش مهمی از شکل گیری آینده را تشکیل می دهند.

وی افزود: از تعدادی از این روندها تحت عنوان کلان روند نام برده می شود که روندهای اساسی و پیشران هستند و اساسا حرکت سایر روندها مبتنی بر جهت گیری این کلان روندهاست که تغییرات آب و هوایی و تغییرات فناوری در حوزه ارتباطات و فناوری و.

از جمله کلان روندهای شاخص در دنیا هستند.

استاندار مرکزی تصریح کرد: استان مرکزی به جهت برخورداری از ظرفیت های کشاورزی و صنعتی و قرار گرفتن در موقعیت جغرافیایی ویژه، نیازمند توجه به توسعه زیرساخت های ارتباطات و حرکت به سمت اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه زیرساخت های ارتباطی یک ضرورت انکارناپذیر است

توسعه زیرساخت های ارتباطی یک ضرورت انکارناپذیر است