مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 18:552023-08-29سياسي

10 مجتمع رفاهی در استان سمنان ساخته می شود


استاندار سمنان از افتتاح یک مجتمع خدماتی و رفاهی در آرادان خبر داد و گفت: علاوه بر این مجموعه رفاهی، 10 مجتمع دیگر نیز در سراسر استان در دست ساخت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید محمد رضا هاشمی غروب سه شنبه در مراسم افتتاح یک طرح عمرانی در حوزه زائرسراهای شهرستان آرادان بیان کرد: علاوه بر بهره برداری از پروژه خدماتی رفاهی بین راهی خادم الرضا (ع) آرادان، بالغ بر 10 پروژه مجتمع خدماتی رفاهی در سطح استان در حال احداث و تکمیل است.

وی افزود: فرصت بسیار مناسبی است تا دیدار چهره به چهره با مردم داشته و در راستای جهاد تبیین که مقام معظم رهبری فرمودند، دستاوردها را تبیین کرده و شاهد افتتاح پروژه ها باشیم.

استاندار سمنان گفت: از هفته دولت سال گذشته تاکنون اتفاقات بسیار خوبی در استان شکل گرفته که فعال شدن مجدد 127 واحد صد درصد راکد در زمره این اقدامات است، تاکید کرد: پرداخت بیش از سه هزار و 500 میلیارد تومان تسهیلات طی یک سال اخیر در استان پرداخت شده است.

هاشمی از کسب رتبه شاخص در رشد اقتصادی در سطح کشور خبر داد و تاکید کرد: کاهش بی سابقه نرخ بیکاری در سطح استان به کمتر از شش درصد از دیگر دستاوردهای دولت است.

وی همچنین بیان کرد: هر مسافری که در راه های استان پهناور سمنان وارد می شود، مدت زمان حداقلی 9 ساعته را طی می کند و نیازمند ارائه خدمات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 مجتمع رفاهی در استان سمنان ساخته می شود

10 مجتمع رفاهی در استان سمنان ساخته می شود