مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 شهریور 1402 ساعت 11:452023-09-01ورزشي

برنامه های مدیریت شهری جهت گرامیداشت «روز قزوین» بعد از ماه صفر اجرا می شود


رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر قزوین از اجرای برنامه های «روز قزوین» بعد از پایان ماه صفر خبر داد.

- قاسم اللهیاری در گفت و گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: به مناسبت 9 شهریور روز قزوین ، مدیریت شهری قزوین برنامه هایی را پیش بینی کرده و در دستور کار قرار داده که به دلیل مراسم سوگواری امام حسین علیه السلام و مراسمات اربعین و ماه صفر، برنامه ها بعد از این ایام برگزار می شود.

  وی با بیان اینکه روز قزوین، روز شهرداری قزوین نیست و فقط مدیریت شهری برای گرامیداشت این روز مسوولیت ندارد، افزود: تمام دستگاه های اجرایی استان قزوین با توجه به وظایف فرهنگی،  ورزشی، آیینی، مذهبی، دینی، ایثار و شهادت و.

که دارند باید برای گرامیداشت این مناسبن برنامه داشته باشند و شهرداری قزوین هم در کنار این دستگاه ها، با تعهدی که دارد در راستای بزرگداشت این روز گام بر می دارد.

  رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر قزوین ادامه داد: شهرداری قزوین در مناسبت های مختلف همواره مشارکت داشته که می توان به کمک به ستاد غدیر به مبلغ حدود 4 میلیارد تومان و مراسم اربعین حدود 2 میلیارد تومان اشاره کرد.

مدیریت شهری در خصوص روز قزوین نیز مشارکت لازم را خواهد داشت اما نیاز است همه دستگاه های استان برای اجرای برنامه ها پا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های مدیریت شهری جهت گرامیداشت «روز قزوین» بعد از ماه صفر اجرا می شود

برنامه های مدیریت شهری جهت گرامیداشت «روز قزوین» بعد از ماه صفر اجرا می شود