مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 شهریور 1402 ساعت 14:252023-09-06حوادث

کشف محموله 30 میلیاردی کالای قاچاق در شهرستان بندرلنگه


سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان بندرلنگه از شناسایی وکشف 30 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در یک عملیات پلیسی دراین شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، محمدامین نوروزی سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان بندرلنگه امروز اظهار کرد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان دراجرای نُهمـیـن مرحله طــرح سـراسـری مقابله با قاچاق کالا و ارز حین گشت زنی در محور دژگان به لمزان حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودرو وانت نیسان فاقد پلاک مشکوک شده و دستور توقف دادند.

  وی افزود: راننده خودرو بدون توجه به دستور پلیس و علائم هشدار دهنده حرکات نمایشی اقدام به فرار کرد که پس از تعقیب و گریز طولانی وی عرصه را خود تنگ دیده و با استفاده از موقعیت کوهستانی بودن منطقه و تاریکی شب خودرو راها و متواری شد.

  این مسئول انتظامی اظهار داشت: خودرو توقیفی به یگان انتقال و در بازرسی از آن 270 هزار و نخ انواع سیگار خارجی قاچاق ، 297بسته انواع پودر بدنسازی در مارک های مختلف ، 192 قوطی مایع بدنسازی، 4 هزار و 800 عدد انواع کپسول و 25 هزار و 200 عدد قرص بدنسازی کشف و ضبط شد.

  سرپرست فرمانده انتظامی شهرستان بندرلنگه ارزش تقریبی این محموله قاچاق کشف شده را بنا به اعلام نظر کارشناسان اقتصادی 30 میلیارد ریال عنوان کرده و بیان داشت: تلاش ماموران برای شناسایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف محموله 30 میلیاردی کالای قاچاق در شهرستان بندرلنگه

کشف محموله 30 میلیاردی کالای قاچاق در شهرستان بندرلنگه