مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 14:052023-08-24ورزشي

بهره برداری از330 کلاس درس همزمان باهفته دولت در هرمزگان


مدیرکل نوسازی وتجهیز مدارس هرمزگان گفت: همزمان با هفته دولت 330 کلاس درس در هرمزگان افتتاح می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مهدی باوقار زعیمی اظهارداشت: بسته تحولی سفر اول رییس جمهور در دیماه 1400 به هرمزگان، ساخت 800 کلاس درس تعریف شده که تاکنون 550 کلاس درس تکمیل و تحویل آموزش و پرورش شده است و تلاش داریم تا قبل از دور دوم سفر آیت الله رییسی به استان هرمزگان، یکهزار کلاس درس تحویل آموزش و پرورش دهیم که بیشتر از تعهد یاد شده است.

به گفته وی، از 1000 کلاس درس آماده بهره برداری در سفر رییس جمهور به استان تعداد 132 پروژه در قالب 330 کلاس درس دیگر نیز در مناطق مختلف استان هرمزگان در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید (مهرماه) و همزمان با هفته دولت افتتاح خواهد شد.

مدیرکل نوسازی، توسعه وتجهیز مدارس استان هرمزگان همچنین با بیان اینکه احداث کلاس های درس در استان در هفته دولت سالجاری رشد داشته است، خاطرنشان کرد: احداث کلاس درس 16 درصد نسبت به مدت مشابه در سال گذشته رشد داشته است.

به گفته وی، 132 پروژه در قالب مدارس، سالن های ورزشی و سایر اماکن آموزشی با زیربنای بیش از 35 هزار متر مربع و با اعتباری بالغ بر 572 میلیارد تومان در هفته دولت تا مهرماه سالجاری در سراسر استان هرمزگان به بهره برداری خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از330 کلاس درس همزمان باهفته دولت در هرمزگان

بهره برداری از330 کلاس درس همزمان باهفته دولت در هرمزگان