مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 00:052023-09-09سياسي

دو هواپیمای کارگو مازندران به یزد منتقل شد


استاندار مازندران با ابراز ناخرسندی از اینکه دو هواپیمای کارگویی که وارد استان شده بود به دلیل اهمال کاری ها در استان یزد در حال پرواز است، - ایسنا/مازندران استاندار مازندران با ابراز ناخرسندی از اینکه دو هواپیمای کارگویی که وارد استان شده بود به دلیل اهمال کاری ها در استان یزد در حال پرواز است، گفت: مجموعه فرودگاه های مازندران باید پیگیر باشند تا کارگو در مازندران مستقر و فعال شود؛ برای توسعه صادرات به حمل و نقل هوایی هم نیاز داریم.

سید محمود حسینی پور شامگاه 18 شهریور ماه در جلسه توسعه صادرات استان با اعلام اینکه مازندران باید از ظرفیت بنادر استان برای توسعه اقتصادی صادرات محور استفاده کند، اظهار کرد: اگر مازندران از منظر صادراتی قوی باشد مثل بنادر جنوب محل رجوع کل صادرات کشور خواهد بود.

وی با ابراز گلایه مندی از اینکه سهم بازار مازندران از مشتریان صادراتی کم است، افزود: با وجود ظرفیت های موجود در مازندران رشد اقتصادی استان باید به 35 درصد برسد.

استاندار مازندران با طرح سوالی اظهار کرد: دلایل اینکه نتوانستیم در موضوع صادرات از مزایای دریای خزر استفاده کنیم چیست ؟ این مسئول با تاکید براینکه از تمام ظرفیت های مازندران در حوزه صادرات باید فعال شود، خاطرنشان کرد: نگاه حاکم در کشور موضوع مهمی است که اجازه ارتباط با شرق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو هواپیمای کارگو مازندران به یزد منتقل شد

دو هواپیمای کارگو مازندران به یزد منتقل شد