مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 22:102023-09-02پزشكي

مازندران قطب اجرای برنامه پزشک خانواده در کشور است


رییس دبیرخانه کارگروه سلامت و امنیت غذایی مازندران با اشاره به فعال بودن هزار و 88 خانه بهداشت گفت: مازندران قطب اجرای برنامه پزشک خانواده در کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا میرزایی شامگاه شنبه در نشست شورای سلامت و امنیت غذایی استان با ارائه گزارشی از عملکرد این دبیرخانه و بیان خلاصه ای از سیمای سلامت استان، اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی مازندران دارای هزار و 88 خانه بهداشت فعال، 26 بیمارستان، 101 مرکز جامع خدمات سلامت شهری و 191 مرکز جامع خدمات سلامت روستایی به عنوان گسترده ترین شبکه بهداشت و قطب اجرای برنامه پزشک خانواده در کشور مطرح است.

میرزایی با اشاره به اینکه این دبیرخانه دارای سه نقش تسهیل گری، مراقبتی و هماهنگی بین بخشی است اضافه کرد: برای اجرای اقدامات بزرگ در این کارگروه نیاز به تخصیص و تأمین اعتبار، حمایت وزارت کشور و وزارت بهداشت و همکاری و مشارکت سایر سازمان ها می باشد.

وی تشکیل 38 شورای پیام گذار سلامت، 538 کانون سلامت و ایجاد گروه مادران جوان در راستای جوانی جمعیت و برگزاری 147 جلسه کارگروه سلامت و امنیت را از اقدامات این کارگروه برشمرد و با اشاره به 20 میلیون جمعیت شناور در مازندران بر تقویت اورژانس هوایی استان تاکید کرد و گفت: موضوعات آب و فاضلاب، مصرف کودهای شیمیایی، سموم و آفت ها کش ها در کشاور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مازندران قطب اجرای برنامه پزشک خانواده در کشور است

مازندران قطب اجرای برنامه پزشک خانواده در کشور است