مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 08:252023-08-24دانش

اعلام 4550 ظرفیت بورس صنعت در دفترچه انتخاب رشته امسال کنکور


قائم مقام وزیر علوم و رییس مرکز هیئت های امنا و هیئت های ممیزه گفت: در دفترچه انتخاب رشته آزمون سراسری در سال گذشته 101 ظرفیت بورس صنعت اعلام شده بود که این تعداد امسال به 4550 نفر افزایش یافته و امیدواریم در مدت زمان کوتاهی به 50 هزار نفر برسد.

- قائم مقام وزیر علوم و رییس مرکز هیئت های امنا و هیئت های ممیزه گفت: در دفترچه انتخاب رشته آزمون سراسری در سال گذشته 101 ظرفیت بورس صنعت اعلام شده بود که این تعداد امسال به 4550 نفر افزایش یافته و امیدواریم در مدت زمان کوتاهی به 50 هزار نفر برسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد سلیمانی در نشست هم اندیشی صاحب نظران صنعت، جامعه و دانشگاه در رشته های فنی و مهندسی که در سالن شهدای جهاد علمی وزارت علوم برگزار شد، گفت: برنامه تحول در آموزش عالی مدت زمان زیادی است که آغاز شده و فعالیت های بزرگی در این خصوص انجام شده است.

وی افزود: بخشی از این فعالیت ها مانند اصلاح آیین نامه ها در درون وزارت و دانشگاه ها انجام شده و برای افزایش ارتباط بین دانشگاه، جامعه و صنعت مشوق هایی را در نظر گرفته و ابلاغ کرده ایم؛ درون صنعت نیز به خود صنعتی ها برمی گردد که آنها باید برنامه هایی تدوین کنند که دانشگاه ها و صنعت بتوانند به صورت یکپارچه بیش از گذشته کار کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام 4550 ظرفیت بورس صنعت در دفترچه انتخاب رشته امسال کنکور

اعلام 4550 ظرفیت بورس صنعت در دفترچه انتخاب رشته امسال کنکور