مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 11:352023-09-18اقتصادي

جشن خرمن و شکرگزاری برداشت گندم در سیلوانای ارومیه برگزار شد


جشن خرمن و شکرگزاری برداشت گندم در سیلوانای ارومیه با حضور مسئولان و مردم محلی با اجرای برنامه های متنوع و برپایی چادر عشایر و پخت نان محلی در جوار دریاچه سیلوانا برگزار شد.

- ایسنا/آذربایجان غربی جشن خرمن و شکرگزاری برداشت گندم در سیلوانای ارومیه با حضور مسئولان و مردم محلی با اجرای برنامه های متنوع و برپایی چادر عشایر و پخت نان محلی در جوار دریاچه سیلوانا برگزار شد.

فرماندار ارومیه 27 شهریور در این مراسم افزایش تولید و خرید تضمینی گندم را قدمی مثبت دانست و گفت: اتفاقات مثبت در دولت سیزدهم مبین این است که دولت درصدد خدمت به کشاورزان و پیشرفت کشاورزی است و در عرصه ترویج کشاورزی نوین و تبدیل آبیاری سنتی به آبیاری نوین تلاش می کند.

وی جشن خرمن را بهانه ای برای قدردانی از تولید گندم دانست و گفت: جشن جمع آوری محصولات ریشه در آیین، مذهب و مکتب ما دارد که از گذشتگان بعد از پایان جمع آوری محصول جشنی برگزار و شکرگزاری می کردند.

عماری کشاورزان را سنگربانان اول تولید دانست و گفت: همواره امنیت غذایی را مدیون تلاش کشاورزان هستیم.

وی ضمن تبریک هفته وحدت افزود: به شکرانه انقلاب اسلامی مردم استان و ارومیه با حفظ وحدت در طول 44 سال در کنار هم زندگی مسالمت آمیز دارند و این جشن پیام مثبتی از وجود وحدت بین اهل تسنن و تشیع است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشن خرمن و شکرگزاری برداشت گندم در سیلوانای ارومیه برگزار شد

جشن خرمن و شکرگزاری برداشت گندم در سیلوانای ارومیه برگزار شد