مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 17:452023-09-18بين الملل

علی باقری: ایران و دولت سیزدهم نسبت به سرنوشت همه ایرانیان اهتمام ویژه دارد


معاون سیاسی وزارت امور خارجه درباره روند توافق انجام شده بین ایران و آمریکا که امروز صورت گرفت، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران و دولت سیزدهم نسبت به سرنوشت همه ایرانیان اهتمام ویژه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، علی باقری معاون سیاسی وزارت امور خارجه و مذاکره کننده ارشد جمهوری اسلامی ایران که به همراه رییس جمهور در نیویورک حضور دارد در گفت وگویی درباره روند تبادل زندانیان بین ایران و آمریکا و آزادسازی دارایی های بلوکه شده ایران در کره جنوبی گفت: طی مذاکرات فشرده ای که در طول چند سال گذشته و به صورت غیرمستقیم بین ایران و آمریکا انجام شد، یکی از موضوعات مهم تبادل زندانیان و آزادسازی دارایی های مسدود شده ایران در کره جنوبی بود.

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه امروز در نشست هفتگی با خیرنگاران گفت که دارایی های بلوکه شده ایران در کره جنوبی امروز به صورت کامل در اختیار دولت و ملت قرار خواهد گرفت و افزود: تبادل زندانیان نیز امروز انجام خواهد شد.

باقری که با خبرگزاری صدا و سیما گفت وگو می کرد، اضافه کرد: در جریان این تبادل پنج زندانی ایرانی در آمریکا که به طور غیرقانونی توسط دستگاه های امنیتی آمریکا مورد تعقیب  قرار گرفته بودند در دستورکار ما قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علی باقری: ایران و دولت سیزدهم نسبت به سرنوشت همه ایرانیان اهتمام ویژه دارد

علی باقری: ایران و دولت سیزدهم نسبت به سرنوشت همه ایرانیان اهتمام ویژه دارد