مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 21:002023-09-13اقتصادي

دنیای کدنویسی دنیایی پر از هیجان


برنامه نویسان گیلانی از هیجان کاری خود صحبت کرده و نسبت به نبود قانون کپی رایت گله مندند و از طرفی از پیشرفت های هوش مصنوعی استقبال می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سعید شفیعی ثابت: طی سالیان گذشته، تعداد برنامه نویسان بیش از پیش افزایش پیدا کرده است که در نتیجه باعث شده تا نیاز های شغلی آنان نیز به طور مداوم در حال تغییر باشد.

در این راستا افراد به عنوان یک برنامه نویس، باید به دقت از ترند ها و فناوری های نو ظهور آگاه باشند تا بتوانند به بهبود کار خود و پیشرفت این شغل کمک کنند.

برنامه نویسی یکی از مشاغل بسیار مهم در حوزه IT است که با پیشرفت های روز افزون در این حوزه، نوعی خدمت به مردم جامعه نیز محسوب می شود، یک فرد به عنوان برنامه نویس پیوسته در حال حل مشکلات و نیاز های مردم جامعه با استفاده از کد نویسی است، این درحالی است که امروزه افراد می توانند به لطف کد نویسی برنامه نویسان، از طریق اپلیکیشن ها یا سایت های موجود و بدون نیاز به مراجعه به بانک ها، هر کاری مانند انتقال وجه، درخواست موجودی و.

را طی چند ثانیه انجام دهند.

در حال حاضر، تقاضا برای استخدام برنامه نویس و افراد متخصص در این حوزه، روز به روز در حال افزایش است و اکثر سازمان ها با ورود به زمینه ی IT، به نیروی متخصص در این زمینه نیاز خواهند داشت به همین منظور ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دنیای کدنویسی دنیایی پر از هیجان

دنیای کدنویسی دنیایی پر از هیجان