مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 09:102023-09-02سياسي

پاسخی به اظهارات امام جمعه تهران درباره گرانی ها


به نظر می رسد آقای صدیقی اطلاعی از چگونگی انتخابات، قیمت ها و پر کشیدن مرغ ندارد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، روزنامه جمهوری اسلامی در واکنش به صحبت های امام جمعه موقت تهران در دفاع از دولت مردمی نوشت: به نظر می رسد آقای صدیقی اطلاعی از چگونگی انتخابات، قیمت ها و پر کشیدن مرغ ندارد و اطرافیان هم چیزی درباره این موضوعات به او نمی گویند.

 در ادامه این مطلب آمده است: امام جمعه موقت تهران معتقد است: باید به مردم برای انتخاب دولت مردمی آفرین گفت! حجت الاسلام صدیقی در خطبه های نماز جمعه گفت: در دهه 60 دوران کوپن بود و بعد دوران رفاه پیش آمد، ولی در سال 1400 و دوره قبل وضعیت مان به شکلی بود که مسأله خرید مرغ و امثال آن صفی شده بود.

امروز بحمدالله ملت ما این گرفتاری را ندارند! گرچه گوشت و مرغ و روغن گران شده، اما به تناسب گرانی گوشت و مرغ یارانه ها هم بالا رفته و رعایت حال ضعفای جامعه و دهک های پایین شده است و این دلیلی بر دلسوزی و توجه و مردمی بودن دولت و رییس جمهور دارد ! به نظر می رسد آقای صدیقی اطلاعی از چگونگی انتخابات، قیمت ها و پر کشیدن مرغ ندارد و اطرافیان هم چیزی درباره این موضوعات به او نمی گویند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخی به اظهارات امام جمعه تهران درباره گرانی ها

پاسخی به اظهارات امام جمعه تهران درباره گرانی ها