مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 09:112023-09-05اجتماعي

آنچه در 24 ساعت اخیر مرز مهران گذشت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، کنگره عظیم اربعین جلوه ای از محشر است که انسان ها از سراسر گیتی مقصدی را طی می کنند تا در آن مأمن گِرد هم آیند و به آرامشی وصف ناپذیر برسند.

آری یک روز بیشتر به وعده دیدار باقی نمانده و چه زیبایی هایی در این مسیر به نمایش درآمده که اوج آن در مرز مهران مشاهده می شود.

علیرغم توصیه های مکرر پلیس جهت استراحت کافی زائرین در هنگام بازگشت به کشور اما باز هم خواب آلودگی و تصادف رانندگی، جان تعدادی از زائرین اربعین را گرفت.

زائران حتما استراحت کنند محمدرضا فاطمی از زائرین اربعین به فارس گفت: ظهر امروز که به سمت مهران حرکت می کردیم در بین راه تصادف وحشتناکی رخ داده بود که طبق شنیده ها جمعی از زائرین اربعین در این حادثه فوت کرده بودند؛ از همه زائرین می خواهم این سفر معنوی را به کام خود و خانواده هایشان تلخ نکنند و لااقل کمی استراحت و بعد مسیر استان های خود را ادامه دهند.

اربعین حلقه اتصال عاشورا به ظهور است حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام گفت: نهضت اربعین بالاترین حرکت فرهنگی است که در مقیاس جهانی شکل گرفته، این جمعیت عظیم حسینی از نقطه به نقطه جهان برای زیارت عتبات عالیات به مهران می آیند تا عشق و ارادت خود را به سرور و سالار شهیدان نشان دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آنچه در 24 ساعت اخیر مرز مهران گذشت

آنچه در 24 ساعت اخیر مرز مهران گذشت