مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 21:502023-08-29سياسي

آیین بزرگداشت شهدای هشتم شهریور در اردبیل برگزار می شود


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: فردا همزمان با هشتم شهریور، آیین بزرگداشت شهدای این روز و فصل تابستان اردبیل برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حسن باقری عصر سه شنبه در جلسه هماهنگی برگزاری آیین بزرگداشت شهدای هشتم شهریور در اردبیل، اظهار کرد: این مراسم از ساعت 10 صبح و در مسجد هاشمیه سلمان آباد اردبیل برگزار می شود تا در کنار تجلیل از شهدای دولت، شهدای فصل تابستان اردبیل نیز مورد تکریم و تجلیل قرار گیرند.

وی تصریح کرد: هشتم شهریور یادآور تلخ ترین خاطرات دوران اوایل انقلاب است که در این روز منافقان کوردل خدمتگزاران صدیق این نظام و ملت را جاودانه کرده و نعمت خدمتگزاری آنها را از دست این ملت گرفتند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: در چنین روزی منافقان کوردل 2 اسوه خدمت و دیانت شهیدان رجایی و باهنر را با همراه تعدادی از اعضای دولت به شهادت رسانده و ملت ایران را در ماتم از دست دادن عناصر خدوم و تلاشگر غرق عزا کردند.

حجت الاسلام باقری افزود: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با هدف ارج نهادن به خدمات صادقانه شهیدان رجایی و باهنر و تجلیل و تکریم از شهدا، مراسم بزرگداشتی را فردا در مسجد هاشمیه سلمان آباد اردبیل برگزار می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین بزرگداشت شهدای هشتم شهریور در اردبیل برگزار می شود

آیین بزرگداشت شهدای هشتم شهریور در اردبیل برگزار می شود