مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 11:352023-09-20فرهنگي

واکنش وزیر فرهنگ به تحریمش توسط انگلیس


مراسم تقدیر از دست اندرکاران جشنواره های هنری فجر 1401 با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاون هنری وزیر برگزار شد.

- در مراسم تقدیر از دست اندرکاران جشنواره های فجر 1401 بیان شد واکنش وزیر فرهنگ به تحریمش توسط انگلیس مراسم تقدیر از دست اندرکاران جشنواره های هنری فجر 1401 با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاون هنری وزیر برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نشست تقدیر از دست اندرکاران جشنواره های موسیقی، تجسمی و نمایشی فجر 1401 با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این جلسه با تبریک حلول ماه ربیع الاول گفت: نقاط عطف مهمی در این دوماه رقم خورد، عزاداری های باشکوه در دهه اول محرم، اربعین و دهه پایانی ماه صفر از موارد مهمی بود که توسط مردم عزیز رقم خورد.

وی با تاکید بر اینکه جامعه ما یک جامعه عمیقا دینی است افزود: روشنفکر و هنرمند ما اگر می خواهد در جامعه ایرانی مخاطب داشته و مردم پذیرای صحبت های او باشند باید متناسب با این زیست بوم که بنا و شاکله آن دینی است، سخن بگوید.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: به رغم تلاش عده ای که قصد دارند تا با خط کشی حوزه فرهنگ و هنر از رونق آن بکاهند، عزم و ماموریت ما توسعه فرهنگ و هنر کشور است و به دنبال فراهم کردن همه لوازم مورد نیاز آن هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش وزیر فرهنگ به تحریمش توسط انگلیس

واکنش وزیر فرهنگ به تحریمش توسط انگلیس