مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 12:152023-09-09سياسي

طرح ممنوعیت خروج مدیران نظام پس از اتمام مسئولیت از کشور در دستور صحن مجلس


طرح ممنوعیت خروج مسئولین و مدیران نظام جمهوری اسلامی پس از اتمام مسئولیت از کشور تا سپری شدن مراحل قانونی در دستور کار صحن مجلس قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی باشگاه توانای خبرگزاری فارس ، مجلس شورای اسلامی در روزهای دوشنبه ، سه شنبه و چهارشنبه این هفته جلسه علنی دارد.

در این جلسات به ادامه رسیدگی به گزارش سایت قطره و به نقل ازکمیسیون اقتصادی در مورد لایحه 2 فوریتی ساماندهی و نظارت بر تجارت مرزی و ایجاد اشتغال پایدار مرزنشینان ، گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مورد طرح اصلاح جدول حوزه های انتخابیه مجلس شورای اسلامی و تعداد نمایندگان آن ها و گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در مورد لایحه یک فوربتی حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب و گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد لایحه موافقتنامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری بلاروس در زمینه نظام ارتقای بازرگانی دو جانبه بررسی می شود.

همچنین در این جلسات ، گزارش کمیسیون صنایع و معادن در مورد طرح فهرست قوانین و احکام نامعتبر در حوزه صنعت ، ادامه رسیدگی به گزارش سایت قطره و به نقل ازکمیسیون قضایی و حقوقی در مورد لایحه تجارت،گزارش شور دوم کمیسیون آموزش، تحقیقات وفناوری در مورد طرح اصلاح موادی از قانون معادن کشور،گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در مورد طرح اصلاح قانون نحوه اجرای محکومیت های مالی و ادامه رس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح ممنوعیت خروج مدیران نظام پس از اتمام مسئولیت از کشور در دستور صحن مجلس

طرح ممنوعیت خروج مدیران نظام پس از اتمام مسئولیت از کشور در دستور صحن مجلس