مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 17:502023-08-30بين الملل

کندی: اگر وضعیت سلامتی بایدن خوب است، باید با من مناظره کند


«رابرت اف.

کندی جونیور» نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا از رقیب در قدرت خود خواست در صورتی که حس می کند از نظر سلامتی آمادگی ریاست جمهوری دوباره را دارد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، رابرت  اف.

کندی جونیور نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا یک بار دیگر جو بایدن رییس جمهور این کشور را که برای انتخابات ریاست جمهوری 2024 اعلام نامزدی کرده، به مناظره فراخواند و گفت برای او خوب نیست که فقط با اهداکنندگان مالی اش صحبت کند.

  کندی به شبکه خبری فاکس نیوز گفت خوب نیست که ظاهراً او فقط با طبقه اهداکننده و اعضای ارشد در کمیته ملی حزب دموکرات تعامل دارد.

وی افزود همیشه از بایدن تصور دلسوزی و میهن پرستی داشته اما از زمان تحلیفش به عنوان رییس جمهور کمتر او را دیده و با او تعامل داشته است.

  نامزد دموکرات انتخابات آمریکا که رقیب بایدن برای کسب نامزدی این حزب است، در پاسخ به سوالی درباره وضعیت ذهنی بایدن گفت شغل رییس جمهور ایجاب می کند که در شرایط خوبی باشد.

وی افزود اگر بایدن حس می کند که از سلامت کافی برای این کار برخودار است، پس باید با او مناظره کند.

رییس جمهور 80 ساله آمریکا با وجود تردیدها درباره آمادگی ذهنی برای تصدی ریاست جمهوری در دور دوم همچنان بزرگترین امید دموکرات ها در انتخابات آتی مقابل جمهوری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کندی: اگر وضعیت سلامتی بایدن خوب است، باید با من مناظره کند

کندی: اگر وضعیت سلامتی بایدن خوب است، باید با من مناظره کند