مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 02:452023-09-09بين الملل

آمریکا به «پلن B » در سوریه روی آورده است


آمریکا با با ایجاد، تجهیز، آموزش و تسلیح گروه های تروریستی از جمله داعش ، حمایت از شبه نظامیان و شوراندن ساکنان جنوب سوریه با هدف اصلی تأمین امنیت رژیم صهیونیستی مجددا وارد عمل شده است.

- خبرگزاری مهر -گروه بین الملل: در سال 2011 بحران سوریه آغاز و تروریست ها از سراسر جهان با کمک آمریکا و غرب به سمت سوریه سرازیر شدند.

غربی ها به ویژه آمریکا با ایجاد، تجهیز، آموزش و تسلیح گروه های تروریستی از جمله داعش و با هدف اصلی تأمین امنیت رژیم صهیونیستی به صورت غیرمستقیم و در ادامه به طور مستقیم وارد نبرد سوریه شدند.

از زمان شکست گروه تروریستی داعش به عنوان بازوی نظامی آمریکا در سوریه، نظامیان آمریکایی مستقیماً جایگزین این گروهک تروریستی شدند و دقیقاً از همان زمان نیز به جای داعش شروع به استخراج و سرقت نفت سوریه و کشتار مردم این کشور کردند.

در حال حاضر بخش های عمده ای از سرزمین های استان های الحسکه، دیرالزور و الرقه (در شرق و شمال شرق سوریه) که دارای منابع نفت و انرژی، است تحت تصرف اشغالگران آمریکایی و شبه نظامیان قسد مورد حمایت واشنگتن است.

آمریکایی ها همچنین در جنوب سوریه، هم مرز با اردن و عراق سال ها است که دو پایگاه در منطقه التنف ایجاد کرده که تاکنون تروریست های زیادی در آنها آموزش دیده و پس از تجهیز به مناطق مختلف سوریه برای اقد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا به «پلن B » در سوریه روی آورده است

آمریکا به «پلن B » در سوریه روی آورده است