مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 13:302023-09-18اقتصادي

70 درصد تسهیلات مشاغل خانگی را بانوان خراسان شمالی دریافت کردند


مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خراسان شمالی گفت: بر اساس آخرین آمار حدود 70 درصد از تسهیلات پرداختی در حوزه مشاغل خانگی و تبصره 16 و 18 در سال اخیر به کارآفرینی بانوان استان تعلق گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، ظهر امروز زهرا معینی یکتا، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خراسان شمالی در گفت وگو با رسانه ها اظهارکرد: بر اساس آخرین آمار حدود 70 درصد از تسهیلات پرداختی در حوزه مشاغل خانگی و تبصره 16 و 18 در سال اخیر به کارآفرینی بانوان استان تعلق گرفته است.

وی با ارائه گزارشی از وضعیت مشاغل خانگی در حوزه بانوان از ابتدای امسال تاکنون، گفت: از ابتدای امسال تاکنون پرداخت تسهیلات در حوزه بانوان رشد خوبی داشته است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خراسان شمالی از عقد تفاهم نامه هایی با سازمان امور اجتماعی وزارت کشور با هدف کارآفرینی اجتماعی و در جهت توانمندسازی بانوان سرپرست خانوار استان خبر داد و افزود: با پیگیری های انجام شده در این طرح برای 47 نفر از بانوان در 5 حوزه خیاطی، فروشندگی، پرورش دام سبک، آشپزی و فرش دستباف ایجاد اشتغال شد.

معینی یکتا ادامه داد: همچنین با پیگیری و عقد تفاهم نامه با معاونت زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری مبلغ ده میلیارد ریال برای تهیه لوازم مصرفی به کارآفرینان جهت اش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

70 درصد تسهیلات مشاغل خانگی را بانوان خراسان شمالی دریافت کردند

70 درصد تسهیلات مشاغل خانگی را بانوان خراسان شمالی دریافت کردند