مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 20:452023-09-04سياسي

تفکر پشت میزنشینی مانع تولید و رونق اقتصادی است


امام جمعه شهرستان نیر تفکر پشت میزنشینی که با استقبال تعدادی از جوانان نیز روبه رو شده، آفت و مانعی در مسیر تولید و رونق اقتصادی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام آیت الله نعمتی عصر دوشنبه در دیدار با مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل اظهار کرد: کمیته امداد نهاد انقلابی است که در حوزه اشتغال و کارآفرینی اقدامات قابل تحسینی داشته و به دور از سیاست زدگی و ورود به بازی های سیاسی و یا حاشیه ها سعی کرده فرصت اشتغال برای جامعه هدف خود فراهم کند.

وی با ابراز خرسندی از عملکرد کمیته امداد در حوزه تولید و رونق بخشی به این بخش با ایجاد اشتغال و کارآفرینی برای مددجویان و حمایت از کارآفرینان فعال تصریح کرد: هر چند با برخی مشکلات اقتصادی ناشی از تحریم ها و کارشکنی های خارجی و داخلی روبه رو هستیم اما به دور از حاشیه ها این نهاد انقلابی در سال های اخیر تلاش کرده تا در شهرها و روستاها از کارگاه های کوچک و خرد تولیدی حمایت لازم را انجام دهد.

امام جمعه شهرستان نیر برجستگی اشتغال کمیته امداد را نظارت های مستمر و بازدید از راه اندازی کارگاه های تولیدی در روستاها و محروم ترین مناطق اعلام کرد و گفت: هر چند فضای بسته تفکراتی را در اردبیل شاهد هستیم اما نیاز است تا با جلب مشارکت و همراهی خیرین و افراد نخبه در حوزه کارآفرینی بتوانیم در این ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفکر پشت میزنشینی مانع تولید و رونق اقتصادی است

تفکر پشت میزنشینی مانع تولید و رونق اقتصادی است