مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 13:402023-08-24حوادث

سارقان کیف قاپ در ری دستگیر شدند


جانشین فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری سارقان حرفه ای کیف قاپ و کشف 9 فقره پرونده سرقت در شهرستان ری، خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ سید رضا عمادالدینی جانشین فرمانده انتظامی شهرستان ری با تاکید بر اینکه مقابله با سرقت و ناهنجاری اجتماعی عزم همگانی را می طلبد اظهار داشت: برخورد قاطع پلیس با سارقان و ایجاد فضای ناامن برای آنها و از طرفی ارتقا سطح آگاهی عمومی با تشدید اقدامات پیشگیرانه، موجب کاهش وقوع سرقت می شود.

وی افزود: پی وقوع چند فقره کیف قاپی توسط راکب و ترک نشین یک دستگاه موتورسیکلت در سطح شهر ری، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ عمادالدینی گفت: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت با انجام اقدامات فنی و گشت های محسوس و نامحسوس، سارقان را شناسایی و با هماهنگی قضایی افراد را در مخفیگاهشان در یکی از محلات تهران، دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه 4 دستگاه تلفن همراه و 3 عدد کیف دستی از مخفیگاه متهمان کشف شد افزود: سارقان جوان در تحقیقات پلیس به 9 فقره کیف قاپی در سطح شهر ری اعتراف و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ عمادالدینی در پایان امنیت را یکی از مهمترین و اساسی ترین نیازهای هر جامعه عنوان کرد و بیان داشت: تأمین و ارتقا امنیت هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سارقان کیف قاپ در ری دستگیر شدند

سارقان کیف قاپ در ری دستگیر شدند