مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 11:352023-09-02اقتصادي

اجرای 33 میلیارد تومان پروژه آبرسانی در شهرستان ایجرود


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: در پنج ماهه نخست سال جاری، 21 طرح آبرسانی با اعتباری بالغ بر 33 میلیارد تومان در شهرستان ایجرود اجرا و به بهره برداری رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، علیرضا جزء قاسمی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان امروز در گفت و گو با خبرنگاران اظهارداشت: طرح آبرسانی به روستای خانجین شامل احداث مخزن ذخیره آب با ظرفیت 300 متر مکعب، اصلاح و بازسازی شبکه توزیع آب به طول 1.

5 کیلومتر و احداث خط انتقال به طول یک کیلومتر با اعتبار 25 میلیارد ریال از جمله طرح هایی بود که در شهرستان ایجرود مورد بهره برداری قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان افزود: آبرسانی به روستای احمد کندی نیز با اجرای عملیات اصلاح و بازسازی شبکه توزیع آب این روستا به طول 4.

5 کیلومتر و با اعتبار 12 میلیارد ریال انجام شد.

وی بیان داشت: طرح آبرسانی به روستای گلابرسفلی در این شهرستان نیز با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال و شامل اصلاح و بازسازی شبکه به طول 5 کیلومتر، حفر و تجهیز یک حلقه چاه دستی و همچنین اجرای عملیات استاندارد سازی انشعابات این روستا به تعداد 100 فقره انجام شد.

جزء قاسمی ادامه داد: اجرای طرح آبرسانی به روستای قلقاتی در بخش حلب نیز با اصلاح و بازسازی شبکه توزیع آب به طول 4 کیلومتر، حفر یک رشته قنات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 33 میلیارد تومان پروژه آبرسانی در شهرستان ایجرود

اجرای 33 میلیارد تومان پروژه آبرسانی در شهرستان ایجرود