مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 شهریور 1402 ساعت 09:162023-09-01سياسي

باجه اختصاصی زائران اربعین خراسان جنوبی


خبرگزاری فارس- خراسان جنوبی؛ این سوی مرز اظهارنامه صادراتی برای مواکب صادر می کنند، آن سوی حسین و اولادش برای آن ها اظهارنامه حضور را امضاء می کنند.

این سوی مرز اظهارنامه خروج موقت برای خودروی های شخص صادر می کنند آن سوی مرز شاه کربلا آن ها را بر بال فرشتگان سوار می کند تا خود را در خیل عظیم راهپیماییان حسینی ببیند.

این سوی مرز بدون هیچ چشم داشتی کار زائران حسین(ع) را راه می اندازند آن سوی مرز حسین گره از کارشان می گشاید.

خلاصه هرچند حضور فیزیکی ندارند اما با پای دل می روند شاید که به طور حتم  خیلی خیلی زودتر به مقصد موعد می رسند و حسین(ع) هم قدردان و سپاسگزار این خادمان خویش است.

جاماندگان کاروان جهانی پیاده روی اربعین دل هایشان پر می زند برای همراه شدن با کاروان جهانی پیاده روی اربعین حسینی اما در این سوی مرز باید تا آخرین لحظه خدمات لازم را برای زائران، رانندگان، تجهیزات و امکانات مورد نیاز مواکب در آن سوی مرز را با مجوزهای قانونی فراهم آورند تا خدای نکرده زائری در مرزها سرگردان نشود، موکبی تجهیزاتش روی زمین نماند و هر آن چه مورد نیاز مواکب است با کامیون ها به آن سوی مرز منتقل شود.

صحبت از مجریان صدور اظهارنامه های خروج موقت صادراتی و خودروهای شخصی برای مواکب و زائران اربعین حسینی در این سو و آن سو مرز است که همانند همی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باجه اختصاصی زائران اربعین خراسان جنوبی

باجه اختصاصی زائران اربعین خراسان جنوبی