مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 14:552023-09-18سياسي

ارسال 116 مقاله علمی به دبیرخانه هشتمین کنفرانس بین المللی زئولیت در دانشگاه سمنان


دبیر اجرایی هشتمین کنفرانس بین المللی زئولیت انجمن شیمی ایران از ارسال 116 مقاله علمی به دبیرخانه این کنفرانس در دانشگاه سمنان خبر داد.

- ایسنا/سمنان دبیر اجرایی هشتمین کنفرانس بین المللی زئولیت انجمن شیمی ایران از ارسال 116 مقاله علمی به دبیرخانه این کنفرانس در دانشگاه سمنان خبر داد.

دکتر کیانا پیوندی 27 شهریورماه با اعلام این خبر اظهار کرد: پس از بررسی های انجام شده از سوی کمیته داوران 103 مقاله پذیرفته شد که از این تعداد 9 مقاله به صورت سخنرانی و 94 مقاله به صورت پوستر در مدت برگزاری این کنفرانس ارائه می شود.

دبیر اجرایی هشتمین کنفرانس زئولیت انجمن شیمی ایران با اشاره به اینکه 18 سخنرانی کلیدی نیز توسط متخصصان داخلی و خارجی در این حوزه نیز ارائه خواهد شد افزود: در حاشیه برگزاری این کنفرانس چهار کارگاه آموزشی هم برگزار خواهد شد.

مدیر پژوهش دانشگاه سمنان و دبیر اجرایی هشتمین کنفرانس زئولیت انجمن شیمی ایران با بیان اینکه این کنفرانس در مدت دو روز برگزار خواهد شد اضافه کرد: با توجه به وجود معادن غنی زئولیت در استان سمنان نیاز برگزاری این همایش برای معرفی روشهای مختلف فرآوری این ماده معدنی ارزشمند و نیز معرفی استان سمنان در این حوزه احساس شد که دانشگاه سمنان تصمیم به برگزاری این کنفرانس علمی برای بهره گیری از یافته های علمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال 116 مقاله علمی به دبیرخانه هشتمین کنفرانس بین المللی زئولیت در دانشگاه سمنان

ارسال 116 مقاله علمی به دبیرخانه هشتمین کنفرانس بین المللی زئولیت در دانشگاه سمنان