مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 11:302023-08-23سياسي

هفته دولت فرصتی برای مرور مسئولین بر کارنامه یک ساله خدمتشان است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان بانه گفت: هفته دولت در حقیقت فرصتی است تا مسئولین مروری بر کارنامه یک ساله خدمت خودشان داشته باشند و گزارشی از عملکرد خود را به مردم ارائه دهند.

- ایسنا/کردستان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان بانه گفت: هفته دولت در حقیقت فرصتی است تا مسئولین مروری بر کارنامه یک ساله خدمت خودشان داشته باشند و گزارشی از عملکرد خود را به مردم ارائه دهند.

علی اصغر قنبری، امروز در پنجمین جلسه شورای اداری شهرستان ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته دولت و روز کارمند و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان سرافراز میهن اسلامی (رجایی و باهنر) و اشاره به فرمایشات اخیر رییس جمهور در اولین آیین ملی تکریم فعالان مساجد و پانزدهمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت در شهر قم، نقش مردم در انجام امور در حوزه های مختلف کشور، مدیریت در ادارات به منظور رضایت مندی مردم و امید آفرینی و همچنین مشارکت پرشور مردم در انتخابات با استفاده از عملکرد مثبت مدیران و اتحاد و همدلی در جامعه و از بین بردن توطئه و دسیسه دشمنان را حائز اهمیت برشمرد.

وی در ادامه، ضمن اقدامات مناسب کلیه دستگاه های اجرایی در سطح شهر و روستاهای تابعه افزود: این خدمات با همت، تلاش و روحیه جهادی و انقلابی مدیران در راستای توسعه و آبادانی شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفته دولت فرصتی برای مرور مسئولین بر کارنامه یک ساله خدمتشان است

هفته دولت فرصتی برای مرور مسئولین بر کارنامه یک ساله خدمتشان است