مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 09:052023-08-24اقتصادي

از رشد 5 درصدی مصرف برق تا جزییات تامین آب شرب در ایام اربعین


جزییات تامین آب شرب در ایام اربعین، رشد 5 درصدی مصرف برق نسبت به سال گذشته و فعالیت دانش بنیان ها با 21میدان نفتی از مهمترین اخبار آب و انرژی در هفته جاری بودند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فعالیت دانش بنیان ها با 21 میدان نفتی، تأمین حداکثری برق صنایع بدون محدودیت و جلوگیری از ناترازی گاز با بهره برداری از فاز 11 پارس جنوبی از مهمترین اخبار آب و انرژی در هفته جاری بودند.

جلوگیری از ناترازی گاز با بهره برداری از فاز 11 پارس جنوبی محمد طلا مظلومی عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار مهر ، به بیان توضیحاتی درباره تأثیر بهره برداری از فاز 11 پارس جنوبی پرداخت گفت: کشور ما دارای ذخایر عظیم نفت و گاز است با این وجود و علیرغم اینکه ذخایر گاز طبیعی بسیار زیاد است اما با ناترازی موقتی بین تولید و مصرف گاز دست و پنجه نرم می کنیم که نتیجه آن کمبود داخلی و واردات اجباری گاز یا تعطیلی صنایع و استفاده از مازوت در نیروگاه ها است، افزایش تولید و ذخیره سازی گاز از جمله اقداماتی بوده که در این راستا انجام شده است.

طلا مظلومی، درباره تأثیرات بهره برداری از فاز 11 پارس جنوبی گفت: یکی از مشکلات اساسی کشور ما ناترازی انرژی هم در زمینه نفت و گاز و هم در زمینه بنزین و برق است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از رشد 5 درصدی مصرف برق تا جزییات تامین آب شرب در ایام اربعین

از رشد 5 درصدی مصرف برق تا جزییات تامین آب شرب در ایام اربعین