مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 14:052023-08-24سياسي

حرکت کاروان دانشگاه آزاد خراسان رضوی برای شرکت در مراسم اربعین


رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آزاد خراسان رضوی گفت: امروز 3 شهریورماه 1402 کاروانی متشکل از 240 نفر از خانم ها و آقایان، دانشجویان، - ایسنا/خراسان رضوی رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آزاد خراسان رضوی گفت: امروز 3 شهریورماه 1402 کاروانی متشکل از 240 نفر از خانم ها و آقایان، دانشجویان، کارمندان و اساتید دانشگاه های آزاد خراسان رضوی برای شرکت در مراسم اربعین به سمت کربلا حرکت می کند.

حجت الاسلام سیدمهدی حسینی مطلق در گفت وگو با ایسنا با اشاره به تاریخچه راهپیمایی اربعین، اظهار کرد: همایش اربعین و حضور در این راهپیمایی سابقه ای دیرینه دارد و از همان سال 61 هجری که حادثه کربلا اتفاق افتاد، کاروان اهل بیت پس از حرکت از شام به کربلا بازگشتند و سرهای از بدن جداشده را به بدن ها ملحق کردند و اولین زیارت اربعین را به جا آوردند.

وی با بیان اینکه بر اساس روایتی از امام حسن عسکری(ع)، یکی از نشانه های مومن این است که در روز اربعین زیارت اربعین بخواند، افزود: این موضوع نشان از تأکید دین ما بر زنده نگه داشتن قیام امام حسین (ع) دارد که مورد سفارش ائمه اطهار(ع) بوده است.

رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد خراسان رضوی اضافه کرد: لذا زیارت اربعین از دور یا نزدیک و عرض ارادت و زنده نگه داشتن یاد اما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرکت کاروان دانشگاه آزاد خراسان رضوی برای شرکت در مراسم اربعین

حرکت کاروان دانشگاه آزاد خراسان رضوی برای شرکت در مراسم اربعین