مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 11:452023-08-24اقتصادي

تمام تعهد 65 هزار واحدی مسکن هرمزگان باید تا شهریور ماه آغاز شود


استاندار هرمزگان با تاکید بر تسریع انجام پروژه های نهضت ملی مسکن، گفت: تعهد 65 هزار واحدی مسکن هرمزگان باید تا شهریور ماه آغاز شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاست و دولت نیز نگاه ویژه ای در این حوزه داشته است و تجهیزات مورد نیاز نیز برای این امر تامین خواهد شد.

دوستی با تاکید بر لزوم تسریع در احداث عملیات اجرایی نهضت ملی مسکن، عنوان کرد: فصل پاییز و زمستان پیش رو فصل طلایی احداث مسکن در استان هرمزگان است و اگر نتوانید در این فرصت کار را به یک جایی برسانید و دوباره به تابستان بخورید تورم سالیانه و کمبود نیروی انسانی ماهر، هزینه های خانه سازی در استان را افزایش خواهد داد.

استاندار هرمزگان، گفت: اگر نهایتاً تا پایان شهریور ماه امسال توانستید قراردادهای احداث مسکن را با پیمانکاران ببندید خواهید توانست تا پایان دولت مسکن ها را تکمیل کنید در غیر این صورت طرح های نهضت ملی مسکن در استان تا پایان دولت به اتمام نخواهد رسید.

وی تصریح کرد: خود را ملزم کرده ایم که تا سفر رییس جمهور تمام 65 هزار واحد تکلیفی استان را آغاز کنیم و هیچ پروژه ی مسکن آغاز نشده در استان نداشته باشیم.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان، همچنین فرمانداران را ملزم کرد که از طریق ابزارهای مختلف آورده ی اولیه 40 میلیون تومانی مردم را اخذ و به پروژه ها تزریق کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام تعهد 65 هزار واحدی مسکن هرمزگان باید تا شهریور ماه آغاز شود

تمام تعهد 65 هزار واحدی مسکن هرمزگان باید تا شهریور ماه آغاز شود