مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 09:402023-08-28اقتصادي

172 پروژه عمرانی و اقتصادی در میامی افتتاح و کلنگ زنی شد


172 پروژه عمرانی و طرح اقتصادی هم زمان با هفته دولت با حضور استاندار سمنان در شهرستان میامی افتتاح و کلنگ زنی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از میامی، صبح امروز 172 پروژه عمرانی و طرح اقتصادی با اعتباری بالغ بر 406 میلیارد تومان هم زمان با هفته دولت با حضور استاندار سمنان، فرماندار میامی و سایر مسؤولان در شهرستان میامی افتتاح و کلنگ زنی شد.

علیرضا آشوری، فرماندار میامی در جلسه شورای اداری و آیین افتتاح هم زمان پروژه های عمرانی و اقتصادی شهرستان میامی در سالن اجتماعات فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان ضمن گرامیداشت هفته دولت اظهار کرد: عدالت، شفافیت و مبارزه با فساد شعار امروز هفته دولت است که دولت سیزدهم نیز کار خود را با مردم داری، شفافیت و عدالت و مبارزه با فساد آغاز کرد.

وی افزود: توسعه روابط با کشورهای جهان و همسایه و تعامل با کشورهای عضو بریکس و شانگ های که اقتدار ایران را به نمایش گذاشته از افتخارات این دولت است.

فرماندار میامی بیان کرد: رفع مشکلات واحدهای تولیدی در استان سمنان از دیگر دستاوردهای ارزنده دولت است و همه این موارد سبب زنده نگاه داشتن امید بین مردم شد.

آشوری اضافه کرد: در سال گذشته، بالغ بر 40 میلیارد تومان اعتبار مالیات بر ارزش افزوده به دهیاری های شهرستان میامی تعلق یافت که نسبت به سال گذشته 188 درصد رشد داش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

172 پروژه عمرانی و اقتصادی در میامی افتتاح و کلنگ زنی شد

172 پروژه عمرانی و اقتصادی در میامی افتتاح و کلنگ زنی شد