مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 18:402023-09-13اقتصادي

اجرای مطالعات ساخت هتل بیمارستان در حوزه گردشگری سلامت لرستان


معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی لرستان از اجرای مطالعات ساخت یک هتل بیمارستان در حوزه گردشگری سلامت در استان خبر داد.

- ایسنا/لرستان معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی لرستان از اجرای مطالعات ساخت یک هتل بیمارستان در حوزه گردشگری سلامت در استان خبر داد.

حجت اله عباسیان بیست و دوم شهریور ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در سال جاری مطالعات ساخت یک هتل بیمارستان در راستای توسعه گردشگری سلامت در دستور کار این اداره کل قرار گرفته است.

وی ادامه داد: در حال حاضر تنها یک بیمارستان در سطح استان دارای مجوز در حوزه گردشگری سلامت است که در این راستا لازم است بخش خصوصی و دستگاه های مرتبط بویژه حوزه سلامت همکاری و هماهنگی لازم را داشته باشند.

عباسیان تصریح کرد: همچنین شش بیمارستان دیگر نیز درحال خودارزیابی جهت دریافت مجوز (IPD) با همکاری دانشگاه علوم پزشکی لرستان برای فعالیت در حوزه گردشگری سلامت هستند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان اضافه کرد: باتوجه به اینکه توان سرمایه گذاری بخش خصوصی در حوزه گردشگری سلامت استان نسبت به سایر استان ها کمتر بوده و لازم است زیرساخت های لازم در بخش های مختلف از جمله حمل و نقل و پزشکی با همکاری بین بخشی دستگاه ها، فراه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای مطالعات ساخت هتل بیمارستان در حوزه گردشگری سلامت لرستان

اجرای مطالعات ساخت هتل بیمارستان در حوزه گردشگری سلامت لرستان