مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 شهریور 1402 ساعت 22:002023-09-08اجتماعي

ارائه بیش از 14 هزار خدمت بیمه سلامت به زائران


از آغاز همایش بزرگ اربعین تاکنون بیش از 14 هزار و 700 خدمت توسط اداره کل بیمه سلامت استان ایلام به زائران ارائه شده است.

- نورالدین رحیمی مدیرکل بیمه سلامت استان ایلام شامگاه جمعه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: بیش از 14 هزار و 700 خدمت توسط اداره کل بیمه سلامت استان ایلام همزمان با آغاز همایش بزرگ اربعین حسینی از یازدهم شهریور ماه سال جاری تاکنون به زائران عزیز ارائه شده است.

وی افزود: همچنین در مدت یاد شده تعداد 6 هزار و 500 نفر ویزیت رایگان، 6 هزار و 800 خدمت دارویی رایگان و خدمات دیگری از جمله پانسمان، تزریقات و مشاوره پزشکی رایگان به مسافران اربعین حسینی ارائه شد.

  رحیمی خاطر نشان کرد: یکی از مهم ترین اقدامات این ارگان در راستای خدمات دهی به زائران تحت پوشش بیمه سلامت پرداخت هزینه های درمانی بیماران بستری شده مطابق تعرفه های دولتی بود.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه، اداره کل بیمه سلامت ایلام همگام با مردم شریف استان و سایر دستگاه های خدمات رسان در اربعین امسال با برپایی ایستگاه سلامت در محب کمربندی شرقی به زائران حسینی خدمات بهداشتی درمانی رایگان ارائه نمود، تصریح کرد: اداره کل بیمه سلامت در مسیر بازگشت زائران اباعبدالله (ع) نیز به ویزیت، تزریقات و دارو رایگان زائران اربعین حسینی پرداخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه بیش از 14 هزار خدمت بیمه سلامت به زائران

ارائه بیش از 14 هزار خدمت بیمه سلامت به زائران