مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 18:312023-08-25سياسي

امام جمعه دماوند: مطالبه مردم از دولت، تأمین پایدار آب در 50 سال آینده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دماوند، حجت الاسلام کاظم فتاح دماوندی امام جمعه دماوند در خطبه های نماز جمعه این هفته دماوند که ظهر امروز با حضور استاندار تهران و مسؤولان شهرستان دماوند در مصلی نماز حمعه برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته دولت اظهار کرد: از استاندار و فرماندار پرتلاش و همه دست اندرکاران دولت در شهرستان دماوند به خاطر همه خدمات و زحمات تقدیر و تشکر می کنیم و برای این عزیزان آرزوی توفیق داریم.

وی افزود: مطالبه مردم دماوند از دولت سیزدهم حل مشکل آب آشامیدنی و کشاورزی و برنامه ریزی برای تامین پایدار آب در 50 سال آینده است.

امام جمعه دماوند ادامه داد: تقویت کشاورزان و تولیدکنندگان سیب و گردو و عسل دماوند و تلاش برای سودآور کردن کشاورزی و باغداری و دامداری در دماوند مطالبه مهم تولیدکنندگان مواد غذایی ماست.

حجت الاسلام فتاح دماوندی تصریح کرد: توسعه شهرک های صنعتی 1 و 2 زمینه اشتغال افراد زیادی را فراهم کرده و ما رتبه اول اشتغال در استان تهران را داریم، اما صنعتگران و سرمایه گذاران و کارخانه داران ما مشکلاتی دارند که باید به آن ها رسیدگی شود.

وی ادامه داد: اصلاح طرح هادی روستایی و طرح تفصیلی شهری با توجه به توسعه روستاها و شهرها، نیاز مردم به آب و گاز و برق در مناطق توسعه یافته از مطالبات جدی مردم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه دماوند: مطالبه مردم از دولت، تأمین پایدار آب در 50 سال آینده است

امام جمعه دماوند: مطالبه مردم از دولت، تأمین پایدار آب در 50 سال آینده است