مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 18:552023-08-25اقتصادي

سالانه 100 هکتار به مساحت گلخانه های چهارمحال و بختیاری اضافه می شود


معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه سطح گلخانه های در 2 سال اخیر به 70 هکتار رسیده است، گفت: با برنامه ریزی ها و اقدامات انجام شده پیش بینی می شود سالیانه بیش از 100 هکتار به سطح گلخانه های استان اضافه شود.

- سیروس بیک بکان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با اشاره به اینکه سطح گلخانه های چهارمحال و بختیاری در 2 سال اخیر به 70 هکتار رسیده است، گفت: با برنامه ریزی ها و اقدامات  انجام شده پیش بینی می شود سالیانه بیش از 100 هکتار به سطح گلخانه های استان اضافه شود.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی ادامه داد: راه اندازی 13 شهرک گلخانه ای در استان از دیگر اقدامات مهم واثرگذار در 2 سال اخیر است.

وی ادامه داد: باید مراحل تولید تا بسته بندی محصولات گلخانه ای استان به صورت زنجیره ای و بر اساس استاندارد های صادراتی صورت بگیرد.

وی اظهار داشت: انقلابی که در توسعه گلخانه ها در چهارمحال و بختیاری آغاز شده است تنها با رویکرد صادرات محور و دانش بنیان بودن به موفقیت خواهد رسید.

بیک بکان در ادامه با اشاره به توسعه باغات دیم جهت صرفه جویی در منابع آب و جلوگیری از فرسایش خاک در چهارمحال و بختیاری، افزود: هم اکنون توسعه کشت گیاهان دارویی از 142 هکتار در دولت قبل به 326 هکتار در دولت سیزدهم رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سالانه 100 هکتار به مساحت گلخانه های چهارمحال و بختیاری اضافه می شود

سالانه 100 هکتار به مساحت گلخانه های چهارمحال و بختیاری اضافه می شود