مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 13:252023-08-29بين الملل

ارزیابی عراق از وضعیت شرق فرات و «اردوگاه الهول» سوریه


مشاور امنیت ملی عراق در دیدار رییس هیئت کمیته صلیب سرخ در عراق، مجددا تاکید کرد که وجود اردوگاه الهول خطری حقیقی برای عراق و منطقه است.

- مشاور امنیت ملی عراق در دیدار رییس هیئت کمیته صلیب سرخ در عراق، مجددا تاکید کرد که وجود اردوگاه الهول خطری حقیقی برای عراق و منطقه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، قاسم الاعرجی، مشاور امنیت ملی عراق دوشنبه میزبان جان جیروم کازابیانکا، رییس هیئت کمیته بین المللی صلیب سرخ در عراق بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری رسمی عراق، در این دیدار راه های توسعه شراکت و همکاری با کمیته بین المللی صلیب سرخ در عراق علاوه بر پرونده اردوگاه الهول سوریه و آوارگان بررسی شد.

به نقل از میدل ایست نیوز، الاعرجی تاکید کرد که عراق به شرق فرات به عنوان منطقه ای خطرناک برای امنیت ملی خود می نگرد.

وی مجددا تاکید کرد که وجود اردوگاه الهول خطری حقیقی برای عراق و منطقه است و اشاره کرد که دولت عراق آمادگی همکاری با هیئت بین المللی صلیب سرخ در عراق در همه پرونده ها است.

از طرفی دیگر، کازابیانکا، تلاش های دولت عراق در بازگرداندن شهروندان خود و دعوت پی در پی از کشورها برای بازگرداندن شهروندان خود از اردوگاه الهول سوریه را تحسین و تاکید کرد که هیئت صلیب سرخ دوشادوش دولت عراق فعالیت خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارزیابی عراق از وضعیت شرق فرات و «اردوگاه الهول» سوریه

ارزیابی عراق از وضعیت شرق فرات و «اردوگاه الهول» سوریه