مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 12:552023-08-30اقتصادي

تکمیل زنجیره تولید کالای استراتژیک پوشک با مشارکت پتروشیمی الوند


تمامی قطعات پازل و حلقه های زنجیره تولید انواع پوشک که در زمره کالاهای استراتژیک است را کامل کرده ایم و به تبعیت از فرمایشات مقام معظم رهبری برای تثبیت فرآیند تولید آن با اتکاء بر ظرفیت های داخلی تلاش شده و زمینه دست یابی به .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، محمد مهاجر در آیین کلنگ زنی طرح توسعه شرکت بافتسان گفت: مجتمع بافتینه و بافتسان تولیدکننده منسوج نبافته اسپان باند با آخرین تکنولوژی روز جهان، با اشتغال مستقیم 350 نفر در شهرستان ملایر تأمین کننده مواد اولیه واحدهای تولیدی پوشک، ماسک، لباس های بیمارستانی و اتاق عمل با کیفیت بالا و مطابق با استاندارد اروپا است.

مهاجر افزود: این واحد صنعتی در ایام بحرانی ناشی از پاندمی کرونا، مهم ترین تأمین کننده پارچه های تولید ماسک سه لایه استاندارد در کشور بوده است.

وی اظهار کرد: ما به دلیل ایفای نقش مؤثر و بی بدیل در تأمین گسترده و ارزان قیمت ماسک ویژه کادر درمان مراکز بیمارستانی و مردم بارها مورد تقدیر مسئولین مختلف کشور قرار گرفته ایم.

مهاجر یادآور شد: از آخرین موارد احراز شایستگی و کسب رتبه های برتر این مجتمع پر افتخار در عرصه های مختلف تولید، اشتغال و کارآفرینی می توان به دریافت چندباره “تقدیرنامه از دستگاه های عضو کمیته لجستیک ستاد ملی مدیریت کرونا، وزارت صمت، استاندار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل زنجیره تولید کالای استراتژیک پوشک با مشارکت پتروشیمی الوند

تکمیل زنجیره تولید کالای استراتژیک پوشک با مشارکت پتروشیمی الوند